Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-tickets & vouchers
Mijn voucher is verlopen, kan ik deze verlengen?

Het is niet mogelijk om vouchers en/of kortingscodes te verlengen.

De geldigheid op mijn voucher verschilt van de geldigheid op de website. Welke geldigheid is geldig?

De geldigheid op de website is de juiste geldigheid. Onze receptiemedewerkers zullen ten alle tijden de geldigheid van de website aanhouden.

Mijn e-ticket is niet persoonsgebonden, wat betekent dit eigenlijk?

In veel gevallen zijn e-tickets niet persoonsgebonden. Dit betekent dat andere personen ook gebruik kunnen maken van de door jou gekochte e-tickets. Je kunt deze dus cadeau doen of als je bijvoorbeeld een 3x ticketactie hebt gekocht, met twee andere personen tegelijkertijd gebruik maken van de tickets.

Zijn kortingsbonnen, e-tickets of vouchers voor een wellness entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen voor een wellness entree zijn alleen geldig voor een wellness entree. Deze kortingsbonnen, e-tickets of vouchers kunnen dus niet ingeleverd worden voor een arrangement of ander product en/of dienst.

Reserveren
Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee je kunt reserveren. In bijna alle gevallen vind je een code onder de barcode, deze vul je in op deze pagina om je reservering te maken.

Kom je er nog niet uit? Neem contact op met onze klantenservice via info@bluewellness.nl of direct met het desbetreffende wellnessresort.

Is reserveren noodzakelijk?

Om ontspanning te garanderen hebben alle Blue Wellnessresorts een maximaal aantal gasten wat toegelaten kan worden. Wij raden je daarom aan om je saunadag vooraf te reserveren, zodat je zeker bent dat er nog plek voor je is. Wil je gebruik maken van een actie of e-ticket, dan is reserveren verplicht. Dit staat duidelijk op je e-ticket of voucher vermeld.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je aangegeven.

Ik kom iets later dan de aangegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Indien je een behandeling hebt gereserveerd en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren, dien je dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandelingen. Behandelingen worden een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur ingepland.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten?

Ja dat kan. Je kunt ook van een ontspannende massage of gezichtsbehandeling genieten zonder saunabezoek tenzij dit nadrukkelijk bij een specifieke behandeling staat aangegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. We raden je echter wel aan om dit vooraf te doen om teleurstellingen te voorkomen. Behandelingen en massages zijn populair en zijn daardoor vaak niet meer beschikbaar op de dag zelf.

Eten & drinken
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om je eigen consumpties te nuttigen bij de Blue Wellnessresorts. In alle resorts zijn er prachtige restaurants aanwezig waar je ieder moment van de dag terecht kunt voor een hapje en drankje.

Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

Indien je een allergie hebt, raden wij je aan dit aan tafel door te geven. Heb je een specifieke allergie? Dan raden wij je aan om tijdens het maken van de reservering kenbaar te maken welke allergie je hebt, zodat de koks vooraf kunnen zorgen dat er specifieke ingrediënten in huis zijn om voor jou een heerlijke maaltijd te kunnen bereiden.

Hoe laat vindt de lunch plaats?

Bij Blue Wellnessresorts vind je geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide (h)eerlijke menukaart. De broodgerechten serveren wij tot 17:00 uur, alle overige gerechten zijn de hele dag door te bestellen tenzij anders aangegeven.

Hoe laat vindt het diner plaats?

Bij Blue Wellnessresorts vind je geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide (h)eerlijke menukaart. Vanaf 17:00 uur ben je van harte welkom in het restaurant voor het diner. Stel je eigen 3-gangen diner samen uit onze dinerkaart. De keuken is dagelijks geopend.

Giftcards & andere cadeaubonnen
Kan ik een cadeaubon ook aan de receptiebalie aanschaffen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaubon aan te schaffen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaubonnen. E-tickets zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.

Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Wanneer je in het bezit bent van een kortingsbon, dan dien je deze bij het inchecken aan de receptioniste te overhandigen. Eventuele cadeaubonnen kun je tijdens de betaling (na het bezoek) bij de receptie inleveren.

Kan ik de gratis hotelovernachting reserveren in combinatie met mijn wellnessdag?

Dit is op basis van beschikbaarheid mogelijk. Voor de hotelvoucher is een beperkte beschikbaarheid per hotel. De beschikbaarheid van het hotel is te raadplegen via www.hotelgeschenk.nl/wellness. Het is niet mogelijk om de hotelvoucher telefonisch te reserveren.

Tip! Reserveer eerst jouw hotelvoucher, vervolgens kun je je dagje wellness op dezelfde data reserveren.

Overige
Wat zit er allemaal bij de prijs in?

Er zijn verschillende acties, entrees en arrangementen. Op de website bij het gewenste product/actie staan onder het kopje 'inhoud' alles vermeld wat er bij de prijs/actie inbegrepen is. Alle overige bestedingen tijdens jouw dagje sauna zijn exclusief en kun je na afloop afrekenen bij de receptie. Op de websites van het betreffende Blue Wellnessresort kun je vinden welke aantrekkelijke acties en/of arrangementen boekbaar zijn. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met het Blue Wellnessresort. 

Zijn er speciale damesdagen?

Ja, bij Wellnessresort Leiden is er 1x per maand een speciale damesdag. Op de andere locaties zijn alle dagen gemengd.

Mag ik mijn eigen badjas, handdoeken en slippers meenemen?

Tijdens je bezoek kun je gebruik maken van je eigen badjas, handdoeken en slippers. Je kunt deze ook bij de receptiebalie huren. Na afloop mag je de slippers meenemen en laat je de was bij ons achter, zo kom je nog meer ontspannen thuis.

Hoe laat vindt de rondleiding plaats?

Bij de receptie kun je informeren wanneer de rondleidingen plaatsvinden. Deze worden op verzoek uitgevoerd door een van de wellnessmedewerkers.

Is er een ruimte beschikbaar waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Ja, er is op ieder resort een ruimte beschikbaar om te kolven. Voor meer informatie kun je terecht bij de receptie van de betreffende locatie.

Zijn de Blue Wellnesslocaties rolstoel toegankelijk?

De Blue Wellnesslocaties zijn helaas niet goed toegankelijk voor minder valide personen. Doordat de faciliteiten van onze resorts zich op meerdere verdiepingen bevinden zijn er veel (kleine) trappen. In de wellness locaties bevinden zich geen personenliften.

Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Ook tijdens je zwangerschap kun je naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden. Neem gerust contact met ons op om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.

Is het verplicht om badkleding te dragen op badkleding-mag-dagen?

Nee, op badkleding-mag-dagen is het zowel met als zonder badkleding mogelijk om gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten. Op de badkleding ochtenden bij Wellness Trivium en Wellness Stadspark is het dragen van badkleding wel verplicht.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

Er is voldoende parkeergelegenheid bij de BLUE Wellnesslocaties. Parkeren voor bezoekers van BLUE Wellness | Spa | Beauty is bovendien (m.u.v. Wellnessresort Leiden) gratis.

Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens mijn bezoek?

Nee, het is enkel toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken bij de receptie van de wellnesslocatie. Bij de BLUE Wellnesslocaties ben je echt een dagje offline. De mobiele telefoon dient dus in het kluisje opgeborgen te worden.

Mag ik badkleding aan tijdens mijn bezoek aan Blue Wellnessresorts?

Het dragen van badkleding is alleen toegestaan op de speciale Badkleding-mag-dagen en/of Badkleding ochtenden. Op deze speciale dagen is het toegestaan om zowel met als zonder badkleding gebruik te maken van alle sauna- en wellnessfaciliteiten bij de BLUE Wellnessresorts. Bij Wellness Trivium en Wellness Stadspark is het tijdens Badkleding ochtenden verplicht om badkleding te dragen. Klik hier om te kijken op welke dag van de week het Badkleding-mag-dag is.

BLUE 10-badenkaart
Van wanneer tot wanneer is de BLUE 10-badenkaart verkrijgbaar?

De BLUE 10-badenkaart is een tijdelijke actie en is verkrijgbaar van 30 augustus 2019 tot 1 november 2019. Na aankoop is de BLUE 10-Badenkaart geldig bij alle BLUE Wellnessresorts en BLUE Wellnesslocaties in Nederland tot 1  mei 2020.

Is de BLUE 10-Badenkaart persoonsgebonden?

Nee,  de BLUE 10-Badenkaart is niet persoonsgebonden. Na aankoop van de BLUE 10-Badenkaart ontvangt je 10 e-tickets t.w.v. een sauna entree. Je kunt deze e-tickets allemaal zelf gebruiken, maar het is ook mogelijk om de e-tickets aan andere personen cadeau te doen of te gebruiken. Hierdoor kunnen jij en je vriend(innen) gebruik maken van dezelfde actie.

Wat zijn de voorwaarden van de BLUE 10-Badenkaart?

De BLUE 10-Badenkaart is een kortingsactie waaraan een aantal voorwaarden zijn verbonden. Deze hebben we overzichtelijk vermeld op deze pagina.