Sluit menu

Spa Etiquette

BLUE staat voor ontspanning en rust. Om jouw dagje wellness zo ontspannen mogelijk te laten verlopen zijn er enkele (huis)regels van toepassing:

Algemeen

  • Jij en alle andere gasten hebben recht op privacy en sereniteit. Het gebruik van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur met een camera zijn niet toegestaan.
  • De sauna is uitsluitend toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.  Personen tussen de 16 en 18 jaar mogen de wellnesslocatie alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. 
  • Persoonlijke eigendommen kun je achterlaten in een locker. Enkel toegestane eigendommen zoals een leesboek, bril en zonnebrandcrème mogen in een transparante tas mee de wellness in.
  • Het betreden van de wellnesslocatie is geheel op eigen risico. Er is geen toezicht. Bezoekers en/of begeleiders zijn zelf verantwoordelijk dat men de zwemkunst machtig is.
  • Storend gedrag, verbaal of non-verbaal, gewenste of ongewenste intimiteiten, zijn niet toegestaan.
  • In het restaurant en lounge staan we graag voor je klaar. Zelf meegebrachte consumpties zijn niet toegestaan en mogen ook niet bewaard worden in de lockers.
  • Roken en e-roken is enkel toegestaan op speciaal aangewezen rokersgedeeltes. De rest van de wellnesslocatie (ook buiten) is rookvrij.
  • Het is verplicht de instructies van de medewerkers op te volgen.

Sauna

  • Om alle gasten optimaal te kunnen laten ontspannen dienen de faciliteiten in rust en stilte gebruikt te worden.
  • Het dragen van (aansluitende) badkleding is enkel toegestaan op speciale badkleding-mag-dagen.
  • Douchen is verplicht alvorens de baden, sauna's, stoombaden en andere faciliteiten te gebruiken. Neem nadien ook een douche.
  • In de sauna is het om hygiënische redenen verplicht om met het gehele lichaam (ook met de voeten) op een handdoek plaats te nemen.
  • Persoonlijke verzorging zoals scheren, haren kleuren en tandenpoetsen zijn niet toegestaan.
  • Opgietingen worden alleen verzorgd door getrainde medewerkers van BLUE. Het is niet toegestaan om als gast geuren en/of water op de saunakachels te gooien
  • In het restaurant en op het terras is het dragen van een badjas verplicht terras. Het dragen van badslippers is verplicht, met uitzondering van de saunacabines en baden. Deze zijn te huur of te koop bij de receptie of kun je zelf meenemen. Uit hygiënisch oogpunt zijn handdoeken niet toegestaan in het restaurant, lounge en op het terras.
  • Het bezet houden van ligbedden, banken en stoelen, zonder dat deze gebruikt worden, is niet toegestaan.

Behandelingen

  • Wij raden je aan om de diverse behandelingen en massages vooraf te reserveren om teleurstellingen te voorkomen.
  • Bij geboekte behandelingen verzoeken wij je om minimaal 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.
  • Wij adviseren je om na een behandeling voldoende rust te nemen en voldoende te drinken voor een optimale werking.
  • Wij verzoeken je om voorafgaand aan een behandeling relevante (medische) informatie aan ons, bij voorkeur al tijdens de reservering, te verstrekken.
  • BLUE behoudt zich het recht voor om bij annulering een bepaalde percentage van de gereserveerde behandelingskosten in rekening te brengen.
    van 24 tot 12 uur voor aanvang 50% van het gereserveerd bedrag
    No-show (zonder annulering) 100% van het gereserveerde bedrag
  • Bij een reservering met een e-ticket of voucher zal de geldigheid komen te vervallen.

Overige

  • BLUE houdt zich niet aansprakelijk bij eventuele vermissing of diefstal van de door de gast meegebrachte goederen. Achtergelaten kleding of andere eigendommen kunnen worden opgehaald bij de receptie tot 1 maand na bezoek.
  • Bij reservering, online aankoop en bij incheck worden enkele persoonlijke gegevens gevraagd welke relevant zijn voor je bezoek en/of aankoop. Deze worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden enkel voor administratieve doeleinden van BLUE gebruikt. Persoonlijke gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld en worden niet langer bewaard dan nodig is.

Jouw 100% tevredenheid is belangrijk voor ons. Aarzel niet om jouw ervaring met onze medewerkers te delen. Deze waardevolle informatie helpt ons verwachtingen en behoeften beter te begrijpen en daarmee kunnen wij onze dienstverlening in de toekomst verbeteren.